Födelsedagskalas

Datum:2007-08-23 Tid:15:03:13
Igår var vi på banken, fixade gemensamt konto
snacka vuxenpoäng eller vad!
Sen träffade vi Hof och Elin, treligt treligt.
Köpte skor, alla utom Elin.
Fina var dom.
Mitt kort krånglade.
(Sen åt bankomaten upp det!!!)
Fikade på Torgstallet en sista gång innan flytten.
Vem vet när de sker nästa gång?
Sen hyrade vi film med.
Åkte hem sent, bråkade med syrran och gick och la mig.

Idag ska jag ha kalas för släkt och familj.
Vi firar min födelsedag idag, eftersom att vi flyttar på lördag.
Bara för att hinna med de
och så kan alla säga hejdå med, vissa dröjer det väl innan man träffar igen.
Har packat ner alla mina skor idag, nästan alla iaf
har vääääldigt många par skor faktiskt.
En vän har ordnat så att jag får rida i ett stall nära universitetet om jag vill.
Väldigt snällt, trevligt och kul.

Har glömt att tala om att hela lägenheten är renoverad och klar, alla tapeter är på plats och städat är det cokså när vi flyttar in! =)
Det blev jag jätteglad över.
Nu känns det mycket bättre.
Var på IKEA och handlade i början av veckan, det var dyrt men blev bra.
Snart har jag städat ut mig själv ur mitt rum med, som syrran ska ha.
Men jag får hennes, fast delat med andra gäster och kankse kontor, vem vet?
Omgjort med nytt golv och nya tapeter ska det bli, vem vet när?!
Nu ska jag snart göra min adressändring, skicka ut flyttsms och skriva ut alla listor från skolan.

Sen ska jag fira födelsedag...

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback