Inskrivning

Datum:2007-08-30 Tid:22:16:07
I tisdags fyllde jag då år...
Något som jag och min sambo båda hade glömt av...
Men ett grattis kort med posten gjorde att vi kom på det.
Sen ramlade de in sms under hela dagen, tack så jättemkt allihop!
Det värmde kan jag säga.

Idag var det inskrivning på universitetet
sen var det info
sen var det info
sen var det lunch
mer info och mer info
och slutligen en rundvandring innan vi äntligen fick åka hem och äta
sen var det nollningsinvigning
det var helt okey
inte jättekul men okey.

Imorn är det bara nolleaktiviteter och föreläsningarna börjar först på tisdag.
Men snälla har dom inte varit, dom går ut hårt.
2 föreläsningar a 3 timmar, FÖRSTA DAGEN!
Det kallar jag taskigt.

Har tagit ett beslut, jag ska bli mer som ANNA.
Hon är en såndär människa som alla gillar, som alla vill umgås med!
Jag har bestämt mig för att bli mer som min ny utnämnda idol ANNA.
Jag ska tänka på henne så jag blir glad och sen vara glad och trelvlig mot alla nya människor jag träffar.
Smart va!?

Ja, nu ska den nya glada och positiva människan ta och krypa i säng.
Jag är jättetrött efter den här dagen, men återkommer med uppdateringar.
Ett tips!
Flytta inte till en lgh flera våningar up utan hiss, det är rätt jobbigt att få in alla möblerna då!
Jag vet!

Nattinatti, Prinsar & Sessor
Puss & Kram
Jsan

Kommentarer
Postat av: Anna

SHIT! Det där tar jag verkligen som en komplimang! Hur kommer det sig att du kom på detta?! Från det ena till det andra, har du dator och internet i lägenheten än föresten? Skulle vilja ha din msn! =) MÅNGA STORA KRAMAR FRÅN ANNA! <3

2007-08-31 @ 15:20:22
URL: http://elinochanna.blogg.se

Postat av: Sis

Känns de bra o skriva Sambo ??så sött

2007-09-03 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback