Ännu en grön jul

Datum:2007-12-28 Tid:14:30:58

Saknar snön, brukar inte göra det men nu hade jag gärna haft lite.
Det ska faktiskt vara snö på jul och nyår, det är liksom så det SKA vara.
Men istället har vi regn och rusk mer eller mindre året runt, en onödig och dum förändring tycker jag.
Växthuseffekten är verkligen värdelös, förhoppnings vis börjar folk fatta det snart och gör något åt det, för så här kan vi ju inte fortsätta, det är ju rena vansinnet!

Julen har varit bra, minus en förkyldning.
Hade det riktigt mysigt trots att jag jobbade, men det blir bra med pengar så jag är glad över att jag fick jobba.
Har några dagar kvar med jobb, plugg och att vara hemma, sen är det tillbaka till örebro och plugget som gäller.
Men ska jag vara ärlig så är det lite skönt, att ha sitt eget och slippa flytta fram och tillbaka.
Är så skönt att ha sina saker på sin plats och sova i sin egen säng.
Men missförstå mig inte, jag har det jättretrevligt och skönt här med, det är super att vara hemma och träffa alla igen.

Väntar på resultatet från förra tentan med, skulle vara så skönt om jag klarade den så att jag verkligen kan mig på koncentrera  mig på nästa istället för att gå omkring och oroa mig.

Ne, dags att plugga lite innan alla kommer hem och man ska vara social igen.

Hade bäst allihop och regna inte bort nu.

Puss & Kram
Jsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback