Gott Nytt År!

Datum:2007-12-31 Tid:13:09:18
Ser fram emot det nya året
det ska bli ett bra år
det hoppas jag på.

Elin tar studenten
Sara åker till USA och kommer tillbaka snart igen =)
Alla vi studerande har klarat av vårt första år på universitet och högskola
Det är året då vi blir 20 =)
Och syrran blir 18=)
Andra syrran tar studenten hon med =)
Det är nu vi ska jobba ihop alla pengar som vi kan spendera på lägenhet och roligheter till hösten och vintern
Det är nu vi ska ta tag i oss själva och bli hälsomedvetna
Jag ska börja träna, äta bättre och bli mer ordningssam
Det ska bli mitt mål under 2008.

Ja, nu längtar jag tillbaka till Örebro
Jag vill komma igång med allt som jag har bestämt mig för
Jag längtar till våren, till sol och värme
jag längtar till sommaren
Skulle vilja åka på en resa, men det får nog vänta ett år till, kankse kan bli ett mål till 2009

Det här får bli min nystart, nu ska jag skärpa till mig lite och sluta vara så lat!
Ja då var det bestämt, kanske ska ta tag i mig själv och läsa lite mer.
En promenad ska det bli med.
Och jag ska skriva ett brev.

Ni får ha det så bra, och se till att inte halka allt för mycket.

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, snart har vi verkligen klart av första terminen, å inte står det på förrens andra också är klar, kan man ju hoppas iaf :D Eftern tentan satsar jag till tusen på träningen, är du på? Många kramar

2008-01-03 @ 00:07:30
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Sis

Jätte fin födelsdags present =) Snart 18 o kanske ett körkort på gång :O då kommer ja upp o hälsar på :P

2008-01-04 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback