LOV!

Datum:2007-02-09 Tid:19:28:51
Det brukar kännas som århundraden mellan jullovet och sportlovet, men i år känns det som sekunder, minuter eller timmar snarare. Ovanligt, konstigt men sant. Har gått jättefort tycker jag. Så nu var det äntligen lov då, eller a det började ju i ärlighetensnamn igår för min del, e man ledig fredagar så är man! ;)

Både igår och idag har jag hunnit med riktigt mycket känns det som, igår hann jag med både stallet och skyttet efter skolan och idag har jag städat hela huset, varit ute i stallet och bakat bullar! =) (dom är förövrigt jättestora och enligt syrran även goda och hon om någon borde väl veta med tanke på att hon började äta av dom innan dom ens var klara) Om sådär en halvtimma eller så kommer snyggingen hem igen med, och guess what! Han har tagit körkort med! =)

Ne, dags att käka, hungrig som en varg. (some things just never changes) =P

Ni får väl ha det bra där hemma allihopa, jag åker med pojkvännen tillbaka till skolan över lovet, men återvänder väl troligen i slutet av veckan! Ha så kul på träningen Elin, ledsen att du inte fick sällskap! OCh Sara, ta det lugnt i backen!

Pussar på er! / J

Kommentarer
Postat av: elin

Bah, så nu har ytterligare en slutit sig till "oh-vi-är-coola-bara-för-att-vi-har-körkort-ligan" men guess what. Jag är med coooool. Ha det bra däruppe, vi hörs väl kanske under lovet ändå!
För att uppdatera dig; jag har hunnit med: elevrådsstyrelse, och göra det där som jag egentligen sa att jag inte skulle göra mer till dig förra veckan. hmm)Puss

2007-02-09 @ 23:48:04
URL: http://www.elinochanna.blogg.se

Postat av: Sara

ha det bäst nu under lovet då! får hitta på nåt efter istället... hälsa guss grattis till körkortet! och ja, ja ska ta det lugnt;) puss

2007-02-10 @ 17:43:14
URL: http://godiing.blogg.se

Postat av: Brodern

Men har du tagit lov från nätet oxå? Har ju mycket viktiga fråga till dig!
Hoppas du har det underbart, själv har jag återigen lyckats komplicera saker...Tjejer...
/Kram

2007-02-16 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback