Tjoho

Datum:2007-02-22 Tid:13:34:35
Äntligen har den nya datan anlänt, en laptop som faktiskt är riktigt snygg och hittils jättebra! Har ju velat ha en hur länge som helst och nu har pappa köpt en så tack pappa! Sen när jag börjar på högskola så lär jag ju behöva ha en egen, vet dock vem som ska få fixa med nätverk, inställningar och hela grejen! Det är min favvobrorsas uppdrag, eller kommer att bli! För visst kommer du hjälpa mig med det, eller hur!?

Annars så har pojkvännen kommit hem på sitt sportlov, så jag sov där i natt. Ska ta med honom till skyttet ikväll är tanken och så ska vi vara här. Lika långt till jobbet för honom härifrån som hemifrån honom och då slipper jag va ensam hos dom hela dagen när han är på jobbet och så kan jag plugga, städa och kanske hinna med en tripp till stallet. Skulle varit där i tisdags, men kom hem senare än jag tänkt mig och sen blåste det och var så kallt så det blev inte då, sen igår var jag ju inte hemma och idag blåser det ännumer och är ännu kallare. Får hoppas på bättre lycka imorn. 

Jobbat med modevisningen idag med, men det går mer framåt nu och känns mycket bättre nu. Mer strukturerat och som om folk har kommit  igång bättre och att det hnder saker, vilket är tur för vi har bara 4 veckor på oss nu! Så 25 mars är det heta datumet, då hoppas jag att ni är där och kollar på oss!

Ne, dags att jobba lite med projektarbetet så att jag kommer någonstans med det. Ska försöka se till att vi är klara i tid och att vi gör lite hela tiden nu så att vi slipper att jobba häcken av oss i slutet, då har vi nog tillräckligt mycket att göra ändå!

Ska nog åka och hitta tyg till balklänningen nästa vecka, hoppas jag iaf! Är sugen på nya kläder med och på at festa och ha kul men just nu så är det pengar som saknas i massor så jag får nog ta det lugnt, måste ha ny mobil med, min är heeeeelt knäpp!

Ha det bäst därute och blås inte bort i snöyran!

Puss & Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha! I'll be there. Fast denna gången ska jag sitta så jag ser bra, för förra gången vred jag nacken ur led. Och denna gången vill jag ha ALL information som du tror kan intressera mig i förskott, så jag slipper skämma ut mig genom en 180 graders sväng! Pussel och pyssel.

2007-02-22 @ 16:58:28
URL: http://www.elinochanna.blogg.se

Postat av: Syster

ja borde få gå på modevisningen gratis för ja e ank som vanligt.. men du ja kan tälla upp som barnmodell om ja får gå och hålla dej i handen haha ;)

2007-03-07 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback