Tankar

Datum:2007-01-31 Tid:21:07:59
Hmm, skrev nyss ett inlägg här men smart som jag är så lyckades jag ta bort det...
Men vem vet, det kanse var lika bra det, kankse inte belv ngt bra inlägg?! jaja
Snön har snart regnat bort, kanske inte blir  några skidor till helgen ändå, vem vet?!
På tal om det Elin, när jag kommer på ngt bra så sak du får igen för det här! Vänta du bara ;)

Satt och tänkte innan, och det får nog bli en del i detta inlägg, tankarna hamnade nämligen (som så ofta när det gäller mig) på papper, så varför inte här?! Kommentarer är populära hos mig, bara så att ni vet ;)

Frågor utan Svar
Varför gå när man kan springa?Varför gråta när man kan skratta?Varför bråka och gräla när allt som behövs är en ursäkt?Varför fastna i det förflutna och vägra acceptera och gå vidare?Varför såra andra i rädsla för att själv såras? Varför oroa sig för saker som ännu inte hänt och kanske aldrig kommer att hända? Varför Varför Varför Livet är fyllt av demObesvarade frågorMen det är så synd, att det finns så få svarAlla har vi frågor, alla vänder vi oss till andra för att hitta svarenSka jag gå till höger eller vänster i vägskälet? Men vem kan egentligen svara?Finns det svar på allt? Så många frågor, så få svar Är det du som har dem, eller är det jag?

Vem vet, vem vet?



Läste precis ngt som verkligen gjorde mig imponerad, tack W för att du lät mig läsa texten! Den är grym precis som dina texter brukar vara, bra jobbat! =)

Inte långt kvar nu älskling, inte långt kvar alls... Nu räknar jag timmar och minuter tills vi ses igen!
Saknar dig verkligen jättemycket! Ses snart... =)

Regna inte bort där ute nu, hade så bra och kommentera mera!

Puss & Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback