Jag är i alla fall kär

Datum:2007-07-23 Tid:17:21:53
Mmmm, just nu känns det som en tröst att jag slipper vara själv och har pojken min hos mig för det mesta.
Menmen, hade väldigt trevligt med vännerna på Gottings födelsedagsfest! Tack för det allihop!
Även om det inte blev ngn längre visit så fick jag i alla fall komma ut och träffa lite folk, folk som jag inte jobbar ihop med eller bor ihop med! Kändes bra. Lyckades fixa en present till fördelsdagsdbarnet med, hoppas att det blev bra vännen!

Hmm, just nu är jag deppig för att min kropp inte fungerar som jag vill och för att det gör ont. Hoppas att ledigheten imorn och helgen gör att ag känner mig bättre, vill inte vara sjuk och inte ha ont, det är inget kul alls juh!

Tja, jag är såååå shoppingsugen, hittat massa fina kläder och grejer som jag vill ha, men vi får väl se vad det kan bli för något. Får se vad det kan bli över för shopping när allt till flytten och allt med den är klart.  Får väl se om det ens blir några nya kläder eller skor allt.

Annars så är jag mest trött och vill hitta på något kul men är svårt att ha tid när vi alla verkar jobba olika tider och sällan är lediga. Hoppasa at det blir bättre snart.

Snart kommer föräldrarna hem med, lär inte bli glada över det stökiga, men jag orkar verkligen inte städa så dom får stå ut med det ändå.

Ne, dags att ta sig samman och göra något vettigt kankse. Imorn ska jag ringa och kolla om vi kan åka till Örebro och kolla på lägenheten i helgen... får väl se om det kan vara möjligt, hoppas på det iaf!

Puss & kram
Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback