Jobb,jobb,jobb

Datum:2007-07-18 Tid:15:47:46

Usch vad mycket jobb det blir.

Är väl inget fel på att jobba, och jag menar inte att klaga

men herregud vad jobbigt det blir ibland.

Jag har jätteont i mina knän och troligen beror det på att jag har en inflamation i det ena och då har jag lyckats få en liten överansträngning i det andra. SÅ nu har jag jätteont i båda och ska äta lite smärtstillande i en vecka tyckta syster på jobbet. Himla smidigt att ha folk att fråga om sånt på jobbet, speciellt eftersom att jag tillbringar så mycket tid där. Idag har jag lite mindre ont men det kankse beror på tabletterna som jag tar... Who knows?!


Annars så kan jag tala om för alla intresserade att vi nu har fått vår lägenhet!

Ska bara skicka lite papper fram och tillbaka och skriva kontrakt och så.

Men lägenheten är vår och jag ska försöka fixa så vi kan åka dit och kolla nästa helg.

Hoppas på att det kan funka med bostadsbolaget.


Dessutom kommer vi slippa lägga så mycket pengar på möbler nu i början, det har löst sig ändå vilket jag tycker är himla jättesmidigt! Då blir det mer pengar över till annat och sen kan man byta ut det man vill allt eftersom vi  får bättre ekonomi... Om det nu händer ngngång. Menmen, det blir nog jättebra när allt är klart hoppas jag.


Nu skiner solen lite och jag är sugen på att hitta på något. Tror Elin slutar jobba snart, kankse kan hitta på något då. Får ringa henne. Ska komma på ngt bra att ge Gotting i present med, vet inte vad än bara!

Ha det bäst allihop. See Yaa!

Puss & Kram
Jsan


Kommentarer
Postat av: Din Evve :)

Hej vännen igen :) Åh vad kul att ni fått lägenheten. men ni har alltså inte kollat på den än? Hur har det löst sig med möblerna då? Ska du till Sara på lördag? jag ska det med om jag får, det har nämligen blivit ändrade planer. Så från början sa jag att jag inte kunde men nu kan jag. jaja.. förstår du vad jag yrar om? Saknar dig jättemycket med! pusspuss

2007-07-18 @ 18:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback