"Vad är det där runda gula som lyser på himmelen?"

Datum:2007-07-31 Tid:17:07:32
Mmm, det var nästan den känslan man hade imorses när man vaknade, eller iaf när man gick till jobbet.
Tänk vilka planer jag gjorde upp, jobba, jobba och jobba för att sen sola, sola och sola.
Men ack vad fel jag hade!
Där blev jag allt snuvad på konfettin!
Redan när jag och Emmy fick permis från jobbet för att köpa godis åt all deppig personal så började det regna.
Och inte dåligt heller, det bara vräkte ner.
Så Emmy fick hämta bilen och köra fram till ICA ingången så jag slapp bli så blöt, hon hade ju iaf ombyte i skåpet på jobbet....
Sen blev jag snabbt glad igen (lite chocklad kan ha den effekten, specellt ihop med kaffe) men återigen grusades mina solplaner av regn, för att nu under efetrmiddagen totalkrossas med åska uppe på allt!
Vem i hela friden ville ha mer regn och åska?
Räcker det inte med alla dom veckorna som vi redan genomlidit?
Tror att jag har drabbats av solbrist, det är därför som jag inte är glad...
Sen kan det bero på att alla mina vänner valde samma typ av jobb i sommar, så att dom inte har tid att träffa mig, kan vara dräför som jag inte är glad heller.
Just nu skulle jag vara nöjd med en tur på stan, i Ulricehamn, med en vän, det skulle räcka för att hålla mig på gott humör en stund. Vad som helst utom det här... Surfa, TV, soffa, Film, bok, jag vill hitta på något!

Okej, nog gnällt, Gessle var i alla fall jätebra, hur bra som helst! Var dock jättegrått och regnet hängde i luften, men regnade det gjorde det faktiskt inte. Så det var en lyckad kväll.

Har bestämmt mig för att skärpa till mig med godis och mat och hela baletten, från och med helgen har lördagsgodiset återinförts igen. Funkar riktigt bra, om man bortserfrån idag. Men Emmy sa att lite inte gjorde något, bara minskade min lördags kvot något.

Träffade en av lärarna från Tholm, undrade hur det går för mig och så där och om jag inte ska bli typ nästa Camilla Läckberg, en rolig tanke som klart ska övervägas... Vem vet jag kankse kan bli författare vid sidan om...
Lät i alla fall som en kul tanke om inte annat =)

Saknar alla vännerna som är utspridda överallt och fullt upptagna med sitt! Hoppas vi ses snart!
Glöm inte armringarna när ni badar, det finns risk för att ni flyter bort på vägen.

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer
Postat av: Evve

Heeej vännen :) Har saknat dig massvis! tyvärr är min mobil helt död för min laddare ligger hos anders o han är i danmark. men jag har tyvärr helt fullt upp i helgen men kan vi ses nästa vecka? pussiluss

2007-08-03 @ 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback