Efteråt - när allt är över

Datum:2007-06-04 Tid:14:04:10
Jaha, vad gör man då när allt firande och festande är avklarat, alla presenter är öppnade och blommorna har vissnat? Ne, de ni! Faktum är att jag inte gör någonting vettigt alls... Om man inte kan räkna läsa böcker, sova, sola, rida och prata i telefon som viktigt och vettigt... Är totalt förslappad faktiskt. I början var det skönt att återhämta sig lite, ta en paus och ägna sig åt ingenting men nu börjar det bli långtiråkigt faktiskt... Tur att jag börjar jobba om exakt en vecka... Så sorry Elin, men det kommer inte vara lätt att köra till Arlanda för jag har Brandövning från kl 13... Ngt som jag får betalt för att gå på... Hmm, ne jag har varit hos Pojkvännen i en vecka nu, har inte gjort ngt då heller, kollat på honom innan han skulle på balen och sådär, men för det mesta så har jag bara legat och latat mig. Har dock planer på att baka lite bröd, blev lte sugen på det och tror att det är morgondagens plan. Förutom det ska jag rida också, inte bara jag utan även hästen som behöver komma i form igen och så ska jag uta och gå en promenad snart tror jag. Är fortfarande inte helt frisk så jag ska ta det lite lugnt, men en promenda har ingen dött av... Laga lite mat också kanske, är ngt som jag också är sugen på. Känner mig lite huslig faktiskt. Måste städa och sortera på mitt rum men, men det får vänta lite för riktigt så mkt inspiration har jag inte än. 

Igår solade jag nästan heladagen, vilket resulterade i att jag brännde mig en aning, men det börjar gå över, är inte alls så röd längre... Är ju positivt iaf. Sen var jag och Maria ute och red, gud va underbart det var. Trora att semestern var välbehövlig för både mig och hästen för hon var på superhumör, hade värsta farten och allt. Lyckades till  och med få fin ökad tölt, det var första gången det konststycket lyckades! Så glad jag var sen.   

I veckan ska jag fixa studentpresent till Pojkvännen med, han slutar på fredag! =) Och nästa vecka har vi varit tillsammans i ett år, det ni! =)  Och Syrran lilla, vad är det för fel på mitt smeknamn då?  Är bara du som har reagerat på det ju ;) Har du ngt bättre förslag eller? Ska vi hitta på vi veckan då, kan inte du ha ngn bra idé???

Ne nu ska jag ta och hitta på ngt annat.... återkommer med uppdateringar om min semestervecka =)

Puss & Kram

Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback