Ny mobil =D

Datum:2007-03-03 Tid:17:31:22
Idag har det varit shopping dag, skulle köpt tyg till balkläningen men belv så osäker på om det var en fin färg eller inte så jag ska gå tillbaka på onsdag med mamma ist! Pojkvännen var jätteduktig och hjälpsam men det är lättare att rådfråga henne om vilka färger och tyger som jag ska ha. Efter den missen gick det dock bättre, har köpt en suuuupersnygg tubtopp-klänning med tryckknappar (fejk, men snyggdetalj), fickor och i ett snyggt röd-vitt-svart rutigt mönster! Supersnygg med ett par leggings och kofta nu i vinter/vår och sen endast den elelr ett par leggings och ballerina eller pumps till sommaren! Sååååå sommrig enligt mig och samtidigt helt okay att ha nu med! =) hellyckat köp! Efter det blev det ett nytt vanligt baslinne med, ett vitt linne är ju inte vitt så länge så ett nytt var på sin plats. Lite fönstershopping senare så var jag och snyggingen på netonnet och köpte en ny mobil, en bluetooth mojj och ett usb minne till mig, plus en massa saker till hans bärbaradator. Sen åkte vi äntligen hem och jag kunde börja ladda min superläckra mobil och installera alla grejer! Nu ska jag plugga, fixa och åka till pojkvännen, blev aldrig så igår, han kom hit istället! 

Ha det absolut bäst allihop!

Puss & Kram J 

Kommentarer
Postat av: Anonym

herrejisses! Först låg du i träda, sen kikar jag inte in här på ett par dagar, och helt plötsligt har jag missat 3 inlägg! Bra gjort Jojo-with the flo flo. hm, klänningen låter tokfin, och jag vill se mobilen!!!! I guess att vi ses imorgon i skolan. Om inte viruset slår till igen. Men det hoppas jag verkligen inte, du har väl bytt strumpor? PUSS

2007-03-04 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback