Vaddå sovmorgon?!

Datum:2007-03-10 Tid:15:54:30
Fredagar och Lördagar brukar ju innebära att man äntligen får sova ut och efter en vecka med snitt sömn på sådär 4 -5 timmar natten hade det behövts, men nejdå. Igår var vi i Borås på möte med Caset, inte alls kul men ändå givande. Så då var jag inte hemma innan vid 2 och då skulle jag plugga, rida och sen träffa Elin och vara taxi. Det blev inget pluggande men allt annat hann jag med. Idag skulle jag städa, plugga och fixa, lär inte bli någon städning för nu ska vi iväg och fira syskonen ikväll och sen ska jag ut med kompisarna. Men det blir nog kul och skönt med ett avbrott så får väl ta och städa ngn annan gång, inte hela världen men lite fattigare för jag lör ju inte få betalt utan att ha städat. Överlever nog 100 kr fattigare den här veckan dock. Skulle varit i stallet  idag med, men det blir inte så heller. Blåser för mycket och regnade som fan ett tag. Menmen, det få bli imorn. Måste ändå fixa iordning mig, plugga lite till och ringa lite så dt får nog bli väl ändå. Är så mycket som ska hinnas med nu, längtar till den dan jag känner att jag kan göra lite som jag vill för att jag inte har tusen saker att fixa till igår typ... Hann iofs med tyska filmen i torsdags och rapporten idag, så då är ett till moment där avklarat iaf, det känns bra. Sen har jag börjat på rättskunskapsprovet nu idag, hinner lite till så då behöver jag inte stressa ihjäl mig imorn för att jag inte läst alls. Men jag har frtfarande projektarnbete kvar att göra och övning till matteprovet som för övrigt kommer gå åt helvete för jag ligger mer än 10 sidor efter utan ngn egentlig chnas att ta ikapp det, så de blir väl sådär kul. Va på framsidan på tidningen idag med, usch säger jag bara, inte en männska som läste den kan ha missat mig *skäms* usch, var värsta dåligt tycker jag. Menmen, nu får jag plugga lite mer innan kvällens förberedelser ska genomföras! 

Puss & Kram J

PS. Älskling, jag lovar, jag ska ta det ganska lugnt! =) Älskar dig! DS.  

Kommentarer
Postat av: Elin

Gus genom Johanna: Vet du? Jag förstår inte vad det är du oroar dig för..Din flickvän är i mina, otroligt trygga händer. Du tycker säkert inte att jag är så pålitlig på den punkten, men det är jag! TEX: Igår följde jag Johanna till nattbussen, för att vara säker på att hon kom på den ordentligt! Så var helt lugn, och oroa dig inte!! Tack för igår Johanna. Nu ska jag lägga mig under mittt täcke och inte komma fram förrens ni har tagit studenten.

2007-03-11 @ 11:40:48
URL: http://www.elinochanna.blogg.se

Postat av: anna

Johanna, ja, du tog det ju jättelugnt. inget hände ju nästan. Tack för en trevlig kväll! =)

2007-03-12 @ 23:40:56
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback