Ledig men upptagen!

Datum:2007-05-02 Tid:18:04:54
Då var man tillbaka i skolan efter en veckas ledighet och lite sjukdom. Fick dock redan på att vi får vara lediga imorn, för det är resursdag halva dagen och sen har vi bara en lektion men den fick vi jobba hemma på! As gött, då blev det bara en dag i skolan den här veckan då och totalt bara 7 kvar till studenten! Är dock en del som ska hinnas med på den tiden, har tre prov, två nationella och lite tyska men annars tror jag att det börjar ta på det.

Ska försöka hinna göra mkt nu i helgen så slipper jag ha så mkt sen. Vore gött om jag kunde ta det lugnare sen, koncentrera mig på att sy klänningen och fixa inför studenten. Längtar verkligen dit samtidigt som det är skönt att gå i skolan och ha tryggheten som finns där. Mest känner jag ändå att det ska bli skönt att få ta studenten, jobba och förhoppningsvis flytta. Letade och sökte lägenheter igår kväll, kändes jättebra, hoppas bara att vi får ngn och att vi kommer in på skolan ihop och allt, vore helt underbart!

Saknar min älskling jättemkt, okej att han alltid är långt bort men nu är han extra långt bort och jag får inte esn prata med honom i telefon, bara sms. Ska väl dock vara gald att jag få det, kunde ju varit sämre men jag saknar verkligen hans röst.... 

Ne nu ska jag inte klaga mer utan ta tag i mitt liv, dags att plugga och fixa lite. Lite träning är det nog dags för nu när halsen mår bättre. 

Sola försiktigt alihop!

Puss & Kram Jsan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback