Sahara Hotnights

Datum:2007-11-13 Tid:23:58:36

Konserten var heeeelt underbar!
Dom var verkligen grymma och vi hade jättetrevligt.
Musiken var super, minus förbandet men det är en annan historia (om världens sämsta förband någonsin)

Första tentan är avklarad, vet inte hur det gick men det är gjort och jag får se när den är rättad och klar.
Har börjat nästa kurs nu, är svårare tycker jag men samtidigt så tror jag att det kommer att bli intressant.
Handlar bland annat om olika länders rättsystem, mänskliga rättigheter och EU-konventioner.
Låter kanske inte som det roligaste, men det är intressant.

Har heeelt ny hårfärg (syns på bilden) och jag är jättenöjd. Har klippt mig med, men det är en lång historia om hur allt det gick till. Nöjer mig med att konstatera att jag är nöjd med resultatet.

Tack Jennie och Evelina för att ni skrev upp mig på listan till Modell för en dag i GBG, det var bland der roligaste som jag har gjort! Tack cokså till Alexandra och Johanna som följde med, den dagen kommer jag sent att glömma för den var helt underbar. Skulle inte tveka om jag fick chansen igen säger jag bara! Bilderna blev super, visste inte att jag kunde se ut så. =)

Ne dags att sova säger min älskade sambo, så det är väl bäst att lyssna. Ska åka till hans morföräldrar på middag imorgon, ska bli trevligt.

Hade underbart bäst allihop.
Don't worry, be happy! =)

Puss & Kram
Jsan


Kommentarer
Postat av: Sis

Så nu har men den snyggaste syster i världen me, känns otroligt bra =) hehe håret blev jätte fint ha de bästans.. pusspuss

2007-11-19 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback