Café Latte & studier

Datum:2007-09-12 Tid:18:49:30
Vi pluggar för fullt, inte hela tiden men vi gör vårt bästa för att komma in i det hela från början.
Igår var Alexandra här och vi pluggade ihop, fikade lite och cyklade för att handla.
Vi hade trevligt, även om jag tyckte att det var läskigt att cykla hem själv efter att ha följt Alexandra hem.
Idag började jag dagen med grupparbete.
Har konstaterat att min namne, som också är född samma år endast ngra dagar efter mig även har samma egenheter, vissa i alla fall.
Vi gillar listor, planerar allt, gillar kontroll, städar, sorterar, placerar, bakar och lagar mat.
Vi är helt enkelt väldigt lika och förstår varandra ganska väl.
Även hon bor tillsammans med sin pojkvän, som också han går jurist och inte trodde att han skulle komma in.
Hmm, förlåt med de känns nästan lite läskigt.
Sen hade vi föreläsning, han är rätt rolig den professorn.
Så de var rätt okey, trots att han snackade hela tiden så gick två timmar rätt fort ändå.
Nu ska vi snart fixa håret på älsklingen och Alexandra, blev sugen på att fixa mitt hår med, men de får vänta.
Syrran har tydligen gjort de, ngt som jag hoppas få se bilder på.
Sen hoppas jag att löftet om ett besök stämmer och att det uppfylls snart.

Ne, lite mer Latte snart och ännu mer i framtiden tror jag.
Dags att fixa lite hårfärg och naglar kanske.

Hade bäst.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som du har det fortsatt bra i Pennybridge jojo! Kanon!! MEn, när kommer du hem? Jag vill komma och hälsa på nån helg, när passar det för er?puss

2007-09-13 @ 13:22:56
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback