Mangothé är jättegott!

Datum:2007-09-16 Tid:15:49:56
Hmm, ja en uppdatering kan det nog vara dags för igen.
I torsdags var det dags för Örebrodagen, något som hela Universitetet sett fram mot länge.
Det var tävlingar, kampsånger och shoppingrabatter.
Vi valde shopping och tog cyklarna in till centrum, efter en omväg för att plocka upp Alexandra.
I jämförelse med henne har till och med jag bra lokalsinne =P
Sen bar det av mot staden, ihop med ngn tjej som tydligen bor i samma hus som Alexandra.
Ja, väl där köpte jag och älsklingen blijetter til kvällens fest, sen var det dags för lite shopping.
Vi kollade in tåget med sektionernas lag som snart skulle börja sin marsch genom centrum innan vi begav oss vidare.
Det blev mangothé, som förövrigt är supergott! Lite apelsinkaffe, en topp och lunch.
Efter en hel dag på stan cyklade vi hem och tog det lugnt ett par timmar.
Sen var det dags för mat, att göra sig i ordning och börja förfesta.
Det var trevligt och efter ngra timmar åkte vi in till Conventum där festen skulle hållas.
Antonia var helt jätteförvirrad. Kristian visste nog inte riktigt vad hon ville, så där sköt hoppet i höjden igen. 
Men det var trevligt så länge det varade och sen blev det taxi hem. 
Man vill inte gå hem i den här staden, det bara är så.
Sen blev det städning i fredags och bara mys.
Igår var det pluggande och pluggande, en paus för fika och massa prat hos Alexandra, innan vi gick hem och återgick till att plugga lite till. 
Dagen idag har gått i samma tecken med undantag för att dagen varit fylld med telefonsamtal, något som jag är tacksam för. Det var jättetrevligt. Fortsätt gärna att ringa allihop, jag tycker verkligen om det!
Ett stort grattis till Evelina och Anders, som har förlovat sig! Det är något som gör mig jätteglad för er skull! Hoppas att ni har det super och att vi ses snart! 

Hoppas att ni alla har det bra och att ni inte smälter bort i regnet!

Puss & Kram
Jsan 

Kommentarer
Postat av: Den nyförlovade

Tack vännen det känns super! men jag saknar min bästis i örebro :(

2007-09-16 @ 16:40:28
Postat av: Sis

du verkar ju inte göra annat än kröka bäst ja kommer upp snart o gör er sällskap (på förfesten) haha

2007-09-18 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback