And action!

Datum:2008-04-26 Tid:13:35:39
image288
Bild från kicks.se

Dags att ta sig i kragen och göra ngt vettigt en stund tror jag bestämt. Det brhövs plockas i lägenheten och fixas med lite saker. Sen är det snart dags för lunch med tror jag bestämt. Har en Cosmo som jag mest blädrat igenom, kanske ska ta mig en kopp kaffe och läsa lite. Eller en skönlitterär bok kanske? Na, det var nog att ta i. Funderar på om jag ska ta mig samman och plugga lite eller om det helt enkelt får vänta tills imorn, det kräver lite eftertanke tror jag bestämt. Nu är det städning, diskning & matlagning på schemt först så får vi se sen. Vad hittar du på?

Kommentarer
Postat av: Erika !

Jasså, blev du brun eller röd? ;) Har ni fint väder idag också?
Duktig du är som städar, borde jag också göra :)

2008-04-26 @ 14:37:44
URL: http://www.eckis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback