Äntligen

Datum:2008-04-01 Tid:10:00:23
Det tog en väldans tid för blogg.se att byta plattform och nu har de återgått till den gamla ändå.
Men nu funkar det iaf så jag håller tummarna för att det kommer att bli bra.

Idag skulle jag egentligen vara i skolan på ett seminarie, men jag mådde inte alls bra imorses så det fick bli till att stanna hemma istället. N gick på sitt så jag får reda på vad som sas ändå. Hatar att känna mig så här, men jag hoppas hinna med mkt idag ändå så att det känns lite bättre. Föresten så var både polis och brandkåren här i natt, hade nästan lyckats somna efter att N upptäckt att ett par killar, tror jag, eldade lite nere på gården. Tror att det var en bänk de hade tänt på, mkt tändvätska var det iaf och sen kom alltså polis och brandkår. De stod och kollade lite, pratade med de två personerna och åkte igen, nödvändigt? Jag tyckte inte det eftersom att jag vakande igen. Menmen, det ska bli så skönt att flytta och slippa den här delen av stan, vem ställer sig och eldar en bänk mitt natten? Uppenbarligen finns det iaf dem som tycker att det var roligt.

Jag vet att jag ligger efter med veckans från i lördags så de ska jag försöka rätta till idag, om jag hinner med alla.
(Eftersom att planeringen är för min skull så blir det ingen den här veckan, det blir nästa vecka istället).
Sen blir det till att diska, dammsuga och läsa, läsa, läsa! Nu ska jag vara ordentlig idag.
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback