att-göra-lista

Datum:2008-04-20 Tid:16:33:07
Den var lång till att börja med men nu har jag klarat av en del och jag har bestämt mig för att kämpa på ett par timmar till så får vi se hur mkt som återstår då. Är fruktansvärt trött efter att ha varit ute och sprungit/gått/cyklat och nu ätit. Blir alltid lite trött efter maten. Drack lite kaffe och tog en glass till efterrätt/fika så det kankse ger en liten energikick inför plugget. Pratade med pappa nyss med, mkt trevligt med en lite uppdatering. Snart kommer de och hälsar på med, wiiie =) Ska bli kul att träffa alla igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varkar ju som du fått en hel del gjort idag, skönt. Vi sk slänga i oss lite mellanmål och sen bege oss på en riktigt lång och skön promenad. Men vi kan ju höras senare om träning osv till veckan. Annars lägger jag upp min planering nu så du kan stämma av ;) Puss å kram. Tack för igår förresten :D

2008-04-20 @ 17:04:54
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback