Dagen

Datum:2008-04-02 Tid:11:44:03
image209
Bild

Det var tungt men jag tog mig upp imorses och tog mig till seminariet.
Idag var det fastighetsrätt och det gick helt okej.
Lärde mig en del och fick lite att tänka på.
Kom hem till en tom lägenhet eftersom att N är på sitt seminarie nu.
Skulle träna med Johanna men hon skulle träffa sin grupp och gå igenom inför fredag.
Men jag har bestämat att jags ka koncenterar mig på böcker, uppgifter och föreläsningar istället.
Tyckte nämligen inte att det verkade som om fredagens övningar är så tenta relevanta, och  det är där mitt fokus ligger.
Dessutom har jag uppgiften så jag kan kolla på den ändå, utan att slösa bort vädefull tid.
Idag ska det också bli pluggande, men N håler på emd boken som jag ska läsa, så jag ska greja med anteckningar, lagtext och annat istället. (Tror jag).
Ikväll blir det afropower med Alexandra, så det blir träning ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback