Förlåt

Datum:2008-04-13 Tid:09:46:37

image252
Jag vet att min uppdatering varit under all kritik det sista, men jag har verkligen inte haft tid med bloggandet.
För mkt att plugga & för mkt ångest över det leder till mkt att göra men till att jag får väldigt lite gjort vilket är mitt stora problem. Hatar att det blir så men det gör det alltid när jag blir nervös och stressad. Oavsett vilket så ska jag verkligen föröska bättra mig så snart jag är klar med mina uppgifter. Lovar en veckans bild, peronlighet & planering idag plus lite mer. Nu ska jag först plugga lite så kommer allt det senare. Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Inget att säga förlåt för gumman! Hoppas pluggandet går bra för dig idag! Hmm jag har tvättid 07-09 imorn och jag måste hinna tvätta innan jag åker till Warszawa, så det var den enda tiden. Men däremot kommer jag på Freepowerdance-passet på tisdag :) Ha en fin söndag! Puss & Kram

2008-04-13 @ 10:13:07
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback