Fredag

Datum:2008-04-25 Tid:12:14:16
image282
Bild från kicks.se

Äntligen fredag, äntligen klar med kurslitteraturen, äntligen nya pengar & fortfarande fint väder. Just nu känns allt rätt så bra och jag är rätt nöjd. Ska ta och göra den sista inlämningsuppgiften i helgen, då har jag bara repetition och oppositionsseminarierna kvar att tänka på, det blir nog bäst så tror jag. Idag ska jag sätta mig ner och göra en budget med, tror att det behövs om jag ska klara mig igenom den här månaden på bästa sätt. Ska se om det är möjligt att klämma in ett par löparskor i det hela med, skulle så behöva ett par om jags ka kunna fortsätta springa och det vill jag ju. annars så är det Ellos beställningen & HM beställningen som ska betalas förutom det ska jag hitta studentpresenter & betala vanliga räkningar samt bilen och allt roligt som ska hittas på under månaden. Så nu får vi se hur duktig jag är på att trolla egentligen ;) tror dock inte att det blir ngra problem, när jag väl kollar igenom allt det brukar ju alltid lösa sig. vad hittar ni på en solig fredag som denna då?

Kommentarer
Postat av: Mingla

Hej. Jag håller på med ett skolarbete om just bloggning. Jag tänkte bara höra om du tjänar pengar på ditt bloggande? Vore snällt om du ville svara.

2008-04-25 @ 12:23:15
URL: http://heymingla.blogg.se

Postat av: Mingla

tack för ditt svar :)

Jaså, silviakaka :). Har jag aldrig hört talas om, men goda är dom. hihi. Kul med beställningar. vad beställde du för fint?

2008-04-25 @ 12:34:19
URL: http://heymingla.blogg.se

Postat av: Carro

haha mm jag kan tänka mig att det var lite äckligt, hade nog inte heller tyckt om att vakna att en humla surrar i örat..
hmm vad svårt,, men smycken funkar alltid, en god parfym kanske shit jättesvårt!
mm jag måste kolla på det.. för jag beställde en från ellos men jag måste skicka tbx den för va inte fin på.."/ men jag får gå dit och kolla(:

2008-04-25 @ 13:00:03
URL: http://carrogustafsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback