Gratis är roligt!

Datum:2008-04-09 Tid:16:50:04
Stanande på Hemköp på vägen hem från föreläsningen för att kompletteringshandla lite.
Och vet ni vad? Jag fick en bok om fika, där det finns massa roliga kaffedrinkar, lite kuriosa om kaffe & även lite baktips när jag köpte ett paket kaffe och jag fick en shaker när jag köpte välling. Perfekt när det ändå var sånt som jag skulle ha. Boken var dessutom väldigt rolig så nu har jag ett förslag till tjejerna, vad sägs om en kaffedrinkskväll? Som Johannas thékväll fast min kaffekväll? Jag tycker iaf att det lät kul ;) Betsällde grejerna imorses men tyvärr är mina älskade blåa pumps totalt slutsålda och kommer inte tillbaka igen. Men Johanna fick vad hon skulle. Kom på när jag lagt på att jag beställde sakerna hem till mig, men fakturan hem till mig men utan att jag själv beställt ngt eftersom att skorna inte fanns och jag hittade roligare och mer användbara saker på H&M. Så kom jag på att jag hade 50% rabatt som inte kunde användas på Johannas varaor då det redan var rabatt på dem och det fanns ett par andra pumps jag ville ha men inte betala för. Så nu har jag beställt ett par metallicvita pumps ändå och det bästa av allt är att även med avgiften så blir det under 200:- Wiiiie. Och jag får ett par skor. Så bra det kan bli. Har dessutom arbetat ut en plan för min gadrob som involverar städning, ratning & en H&M-beställning. Har insett att det finsn mkt där som jag inte ngnsin kommer använda och som ingen annan vill ha heller. Sen finns det lite som jag tror att Lilla Alexandra ska få och kanske ngt till Johanna med om vi har tur ;) Får väl se vad som kan skakas fram. Det får dock bli senare även om det kliar i fingrarna. För idag är det egentligen plugg som gäller, tvivlar dock på att jag verkligen kommer göra så mkt som jag borde. Sen kommer ju N:s föräldrar en stund med så jag ska dammsuga lite och dfamma av våra underbart fina men dammsamlande svarta möbler. Och helst ska jag klämma in en promenad med N också, eftersom jag hoppade imorses och nu ikväll.

Här är skorna jag beställde från Ellos iaf, fina va?!

image244

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kaffedrinkkväll lät ju toppen :D Längtar! När? Var? Hur? Hörs ikväll så lycka till med vad du än ska göra fram till dess. Å, förresten, skorna var jätte fina. Tidlösa men ändå speciella :D

2008-04-09 @ 17:09:38
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Natta

jo här regnar det också.. snön har smällt. helt otroligt :O

söta skor :)

2008-04-09 @ 17:31:30
URL: http://naaatha.blogg.se

Postat av: Snexig

Hej igen! :-)
Här har det regnat och haglat :-(
Hoppas det blir varmare ute snart *läängtar*
Ps: Jättefina skor!

2008-04-09 @ 17:39:32
URL: http://snexig.webblogg.se

Postat av: Elin

nej fy fansen så får man inte tänka.. hår är INTE guld... det växer ju ut och sedan kan man ju göra iså mycket idag så.. klippp kort, ha långt hår dagen efter ja menar... valen och möjligheterna är ju oändliga

2008-04-09 @ 17:50:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Postat av: Carro

SV: heej(:
ja lite jobbigt va de allt:P
okej jag ska jobba på uppdateringen..
ja dåligt på besök är det allt.:S men vi får hitta en helg som jag kan komma upp(: ja ni har nog lite vägar där uppe också:P
hade bäst!
pusskram

2008-04-09 @ 19:25:56
URL: http://carrogustafsson.blogg.se

Postat av: Alexandra

Läckra skor! Passar utmärkt till sommarens härliga dagar. Kaffedrinkkväll lät väldigt spännande, väntar på och ser fram emot en inbjudan ;) Vi ses imorn om du kommer på Core-passet! Puss

2008-04-09 @ 20:46:49
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback