Grattis Morfar!

Datum:2008-04-27 Tid:16:07:27
Idag fyller min Morfar år, så han är en av dem som jag har haft telefonkontakt med. Egentligen skulle han & mormor följt med min familj hit i veckan men min moster med familj komemr ner och håälsar pöå så det fick bli en annan gång. Moster bor näligen i Sundsvall så det är inte som om de  kommer på besk varje vecka och då får man ju passa på att hålla sig hemma. Mamma & pappa plus syster med pojkvän kommer hit på onsdag kväll och stannar till lördagmorgon dock, det ska bli jättekul. Var ett tag sen vi träffades nu. Men det blir ju så, mkt att göra för alla och så är det ju ändå en bit hit.

Bjuder på en bild av mig och systeryster, från morfarsfödelsedag förra året faktiskt!
image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback