I made it

Datum:2008-04-13 Tid:19:36:15
Japp, jag klarade att nå målet med löpningen för dagen och det är jag stolt över.
tänker absolut inte tala om hur långt det var eller så men jag är nöjd och jag klarade att utföra vad jag lovat mig själv och det känns underbart. Dessutom så skiner solen och det gör mig väldigt glad. Önskar att jag var rik också och kunde beställa hem alla underbart vackra kretioner som jag hittar överallt. Hur kommer det sig att man alltid hittar det finaste och bästa när man inte har råd och varför finns det aldrig kvar sen? Suck, jag är alldeles för intresserad av kläder och accessoarer för mitt eget bästa...

Kommentarer
Postat av: N

Du var jätteduktig.! Sådär en kommentar från mig.., nöjd nu.? =P

2008-04-13 @ 19:38:01
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack! (:

2008-04-13 @ 20:17:38
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Postat av: Johanna

Ja vi ses vid halv 8 i receptionen. Sen får vi se vad vi tar oss till på gymmet :D

2008-04-13 @ 20:26:51
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Snexig

Samma här *ler*
Men jag har skärpt mig sedan sonen föddes.
Nu är det barnkläder som "missbrukas" ;-)

Oj, 3,5 år är ju låååång tid..
Min syster pluggar juridik i Uppsala, går ut i jul.
Fastighetsmäklare verkar vara ett intressant yrke.

Jag är mamma :-) Har aldrig velat bli ngt annat ;-)
Har inga som helst tankar på en "karriär".
Är hemma-mamma *ler*
(Gick "Konst & Formgivning" på gymnasiet)..
Har planer på att starta eget. Får bara se när det blir av ;-)

Nu kom mannen min hem från jobbet -med PIZZA *jippie* Vi hörs!

2008-04-13 @ 20:42:22
URL: http://snexig.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback