Min dag

Datum:2008-04-30 Tid:14:32:16
image315
Bild från Photowall.se

dagen börjande väl helt okej, städade & N diskade. Sen var vi och handlade & efter det var det lucnhdags. Sen började det gå utför för min del. Jag blöev så sjukttrött och det är jag fortfarande. Har sovit i en halvtimma men jag vet inte om det hjälpte så mkt. Funderar på kaffe, men jag är så mätt & då är det inte så lockande att trycka i sig mer även om det bara är vätska... Ska snart sätta igån och skriva på inlämningsuppgiften, hoppas att hjärnan klarar av det. Ikväll kommer Alexandra & Fredrikl. Vis ka grilla och umgås innan det blir Slottet & Valborgseld mm. Ska bli lite kul att se hur det är här, skiljer sig säkert inte så mkt från vad vi är vana vid, lite mindre fulla småungar kankse?! Ne, det får nog bli kaffe ändå & kankse ngt uppiggande med, lite choklad kankse... suck, vilken dag det här blir utan träning och med choklad. Tränade inte igår heller ju... Känns sådär men det får bli desto hårdare imorn bitti ist. Ha en bra kväll =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för en trevlig kväll igår :D Tyckte den blev väldigt lyckad. Roligt att få träffa din syster också, som man hört mycket om. Men både hon & Robin verkade trevliga. Nu ska jag äta frukost, mums :D Pusss

2008-05-01 @ 10:39:10
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback