Nattinatt

Datum:2008-04-07 Tid:22:57:33
image236
Bild

Nu har jag kollat på film med N.
Såg Stardust, en riktigt bra film även om den kanske inte hade oss som målgrupp, vet inte.
Oavsett vilket så var det en mysig och välgjord film.
Bra för dem som bara vill titta på film för att koppla av och slippa anstränga sig för att hänga med.
Har hunnit med att plugga nästan så mkt som jag tänkt mig, så imorn är det bara att fortsätta.
Vet inte hur det blir med träning än, men gissar att det komemr ett SMS från Johanna om ett tag.
Kankse blir både morgon och kväll, oavsett vilket så blir det så för mig iaf.
Fuskade ju idag så då får jag ta igen det imorn, antingen gym eller promenad på morgonen med andra ord.
Nej, nu är det väl bäst att jag sover om jag ska orka med morgondagen.
God natt alla söta, sov så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback