nattinatt

Datum:2008-04-14 Tid:21:46:53
image260
Bild från lundlund.com

nu är det dags att stänga av datorn, packa inför morgondagen och läsa lite rättsfall.
Ska svara på kommentarer imorn, det lovar jag.

Kan tillägga att jag bli jävligt förbannad när jag läser om vad folk med bloggar tvingas utstå.
Är folk bara allmönt elaka eller handlar det om avundsjuka?
Vet inte vilket som är värst men ingen förtjänar att bli behandlad som skit, oavsett om det är av ngn som man aldrig har träffat eller ej. För ärligt, finns det ngn som inte alls skulle bli sårad av att gång på gång få en massa skit även på bloggen?de flesta får väl stu ut med det någon gång då och då i verkliga livet men ska det förfölja en överallt? Jag blir väldigt arg och frustrerad över sånt och fattar inte att man kan stå ut med att veta att man har gjort så mot ngn annan. Jag kan tillägga att det inte hänt mig och det är jag innerligt tacksam över, HÄR finns inlägget som gjorde mig så förbannad. Hoppas att hon slipper höra en massa skit i fortsättningen, men det verkar väl inte som om det kommer hända TYVÄRR!

Nej nu ska jag sova. nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Mysan

ååh, vilken underbar bild!

2008-04-14 @ 23:57:35
URL: http://mysblogg.se

Postat av: bellisima

re: tack så hemskt mycket!

2008-04-15 @ 21:47:48
URL: http://bellisima.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback