Nice Girl

Datum:2008-04-29 Tid:22:27:45
image313
Bild från Kicks

Hur somrigt ser inte det här ut? Tycker att den definierar sommar & romantik på ett rätt bra sätt eller hur?! Älskar sommaren & den nu så moderiktiga romantiska stilen. Alla underbara klänningar, vackra skor & fantastiska frisyrer. Tänk vad underbart att få vara tjej och ha allt det där. Inte för att det måste vara speciellt dyrt eller avancerat utan känslan av att få vara riktigt tjejig. Vet att alla inte tycker om det och att vissa heller klarar sig helt själva med en väldigt grabbig attityd, men oavsett vilket, så gillar jag att få göra mig i ordning och få känna mig riktigt tjejig och fin ibland. Speciellt om det har gått ett tag sen jag senast gjorde mig i ordning. Läste ngt hos Stina-Lee om att hon brukar ta en paus från smink & hela att göra sig i ordning proceduren för att vänja sig vid sig själv och komma att tycka om den man är. Sen blir det alltid mkt roligare att göra sig i ordning & om man då även är nöjd redan från början akn det ju inte gå fel, då blir man ju helt fantastisk! Smart sagt tycker jag, men det klart det kommer ju från en smart tjej med en hel del skinn på näsan. Ja, jag gillar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback