om ändå

Datum:2008-04-26 Tid:17:19:19

Önskar att jag hade massor med pengar så att jag kunde göra en beställning från Asos på både kläder & skor & väskor. Det finns så mkt där att jag knappt vågar kolla, blir alltid lite deppig av hur mkt fint det finns som aldrig kommer hamna i min gadrob. Och ja jag vet att jag har mkt kläder som det är, men jag kan inte hjälpa att det vore roligt med mer. Dessutom så, drömma är ju gratis och det är verkligen inget mer än en dröm. har dock en liten fundering på att kanske göra en beställning i sommar ngn gång, när jag har jobbat och tjänat ihop lite pengar. Men det får vi väl se. Forever21.com har också supermkt fint, men så länge frakt/tull ligger på den nivån som den gör så lär jag inte tillåta mig själv att handla därifrån, det blir för dyrt för min smak.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo absolut! Man måste ju vila från pluggandet också :p tack så mycket :) kul att höra!

2008-04-26 @ 17:22:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback