Planering

Datum:2008-04-20 Tid:22:05:00
Måndag: Gym med Johanna på morgonen. Sen hem och läsa hela dagen. Promenad på kvällen beroende på väder och humör.
Tisdag: Promenad på morgonen. Läsning resten av dagen. Freepowerdance på kvällen.
Onsdag: Promenad på morgonen. Läsning hela dagen. Afropowerdance på kvällen.
Torsdag: promenad på morgonen. Förhoppningsvis har jag hunnit läsa all litteratur och kan börja repetera. Löpning på kvällen.
Fredag: Promenad på morgonen. Repetition under dagen. Löpning på eftermiddagen/kvällen och sen Myskväll med N.
Lördag: Städning och tvättning mellan 13-16. Annars får det förmodligen bli en promenad, lite slapp och en del pluggande. 
Söndag: Repetitionen fortsätter. Löpning under dagen och säkert lite avslappningstid med. 

Som ni kan se så är det mest träning och pugg som väntar. Får se om ngt kul kan tänkas ploppa upp med. Har en plan på att hinna skriva lite uppgifter som ska lämnas in lite senare med. Så slipper jag tänka på dem sen. Familjen kommer ju hit nästa vecka och då vill jag slippa känna att jag inte är klar med uppgifter som ska in så jag tänkte göra dem under denna vecka eller början av nästa. Får väl se vilket det blir. Så här ser iaf den kommande veckan ut för min del just nu.

Kommentarer
Postat av: Sussie

BLOGGDESIGN TILL UTLOTTNING! Kolla in min blogg!

2008-04-20 @ 22:08:23
URL: http://sussie.blogg.se

Postat av: s

oj vad du tränar flitigt, verkligen jätteduktig

2008-04-20 @ 22:25:00
URL: http://frifot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback