Så kan det gå när inte haspen är på...

Datum:2008-04-28 Tid:16:19:53

Tyckte att dagen började bli bättre och bättre efter att ajg äntligen kommit upp och varit ute och sprungit. Fixade lunch och gjorde oss i ordning och åkte till skolan. Men nej då, då är föreläsningen flyttad och ingen visste ngt alls, så där gick ett oar timmar helt åt fanders... Hatar när det blir så, hatar att behöva tänka om allt och jag hatar att det nu rör om hela nästa veckas schema. Fuck säger jag bara. Vet att ajg borde göra ngt vettigt med den här tiden nu, vet bara inte hur jag ska motivera mig. Känner mig inte så positiv för stunden. Den goda nyheten är ju dock att tjejerna & Alex kommer hit senare för lite update och fika, mysigt värre! Har fixat fika & funderar på vilka kaffedrinkar vi ska testa... Har inte bestämt mig än dock, men det bli inte helt vanligt kaffe iaf, det är en sak som är säkert!


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack

2008-04-28 @ 16:26:05
URL: http://metrobloggen.se/mermode


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback