Shopping

Datum:2008-04-08 Tid:22:20:12
image241
Bild från Cafe.se

Åh jag är så sugen på att shoppa. Har hittat massa fint som jag vill ha på massa olika ställen. Vore kul med lite mer nytt (även om jag shoppade förra veckan). Vill ha lite mer sommarkläder och så. Men det får kanske vänta. Ska ringa Ellos och kolla om de får in skorna igen imorn iaf, hoppas på att de ska få in dem. Just nu finns de bara i förstora storlekar. Menmen, jag lever på hoppet än så länge. Fast jag vet att jag inte borde shoppa mer nu utan vänta tills träningen gett lite resultat men hur roligt är det när det inte händer ngnting alls? Borde ha gjort det nu tycker jag men icke sa nicke, inte ett jäkla kilo. Vet knappt vad jag ska göra längre, tycker liksom att jag har lagt om både det ena och det andra men inge verkar hjälpa. Skulle vara underbart att vakna en morgon så inse att det hänt ngt iaf, begär inga mirakel men det vore trevligt med ngt bevis på att jag faktiskt tränar ordentlig numera. Troligen kan jag väl bara glömma det och öka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback