Sömnig

Datum:2008-04-20 Tid:22:14:39
image270
Bild från lundlund.com

Har precis kollat klart på Surf's up tillsammans med N. Mkt skön film, kan starkt rekomenderas till dem som inte sett den. Nu är jag trött, vilket jag har varit hela dagen så det är inte bättre nu precis ;) funderar på sängen snart. Ska upp och träna med Johanna imorn bitti så det är väl bäst att inte stanna upp för sent iaf för då kommer det att bli tungt. Måste lära mig att gå upp tidigt igen och somna sent utan att det är ngt problem, kunde det en gång i tiden... Typ gymnasiet ;) Jaja, jag är trött av mig det får väl erkännas. Speciellt när det är mkt och jag tränar, då blir jag sjukt trött. Har en vecka med bara hemma plugg framför mig, av anledningen att jag har bestämt mig för att inte gå på de två seminarier som vi har, då jag anser att det ena inte är så tentarelevant och till det andra är föreläsaren så dålig så det ger inte mkt ändå. Har redan varit på två med henne, varav det sista för att jag hade inlämning och jag tycker inte att det är värt tiden. Därför ska jag plugga hemma och hoppas på att jag kan arbeta undan en hel del under veckans gång. Tillskillnad från min underbara vän Johanna så är jag inte klar med litteraturen och börjar känna mig lite stressad, men den här veckan ska jag bli klar och börja repetera. Nu ska datorn dock stängas av och jag ska göra mig i ordning för natten. nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej gumman! Nu är jag hemma igen, det känns lite ledsamt men ändå skönt. Har haft det underbart i Warszawa, trots dåligt väder. Här hemma verkar ni haft fint väder iaf. Hoppas allt är bra med dig! Puss & Kram

2008-04-21 @ 16:59:36
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se

Postat av: Erika !

God natt, sov gott =)

2008-04-21 @ 21:59:59
URL: http://www.eckis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback