Söndag

Datum:2008-04-27 Tid:16:02:41
Idag är en sån där dag då jag inte gör så mkt alls. Har diskat, lagat mat & pratat i telefon. Tog en liten powernap innan, men jag känner mig ändå seg & trött. Funderar på att baka lite, är så sugen på ngt gott. N ligger & kollar på tv för han har varit duktig och tränat idag men det tänker inte jag göra, jag ska vara lat och bara vara idag. Funderar på vad jag ska hitta på dock, men har inte kommit på ngt än... Ska planera veckan men det blir väl inte så mkt att planera för det är långhelg och allt. Vad ska ni hitta på under Valborg?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo! Ja, det finns väl det :)

2008-04-27 @ 16:06:07
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Postat av: Johanna

Hje gumman! Funderade lite över imorgon. Jag skall träffa några i klassen efter föreläsningen för att gå igenom våra inlämningsuppgifter. Det borde dock inte ta mer än en dryg timma. Kanske fika hos någon av oss på kvällen? HAr du några andra förslag? Puss å kram

2008-04-27 @ 16:43:03
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback