Tisdag

Datum:2008-04-22 Tid:22:30:36
image273
Bild från lundlund.com

Idag var dagen då jag vaknade med solen i ansiktet, ställde om klockan och sov en och en halv timma extra. Men skönt var det och morgonpromenaden blev bara senare lagd till en före-lunch-promenad efter att vi lämnat bilen på verkstaden. Förhoppningsvis är felet vad vi tror är felet och isf kommer det rättas till innan veckan är slut, troligen. Annars så har jag hunnit med att läsa ut boken ajg började med igår och börjat på nästa, solat så att jag märkligt nog är röd trots att klockan var efter tre när jag började och att jag bara satt ute i drygt en timma... Man lär så länge man lever.  Eftersom att det gick åt tid när vi lämnde in bilen och så så bestämde jag mig för att jag inte hade tid att cykla till Universitetet för träning så det blev cykel till Karlslund  och motionsspåret ist. Tyvärr så var det både fotbollsspelare , orienterare, motionärer av alla dess slag plus en del hundar så det var rätt välbefolkat. Gjorde dock det jag skulle, nästan iaf om inte annat så var det bättre än tidigare så jag är nöjd. Nu även trött och redo för att sova. Har ändå hunnit med en del tycker jag, det viktigaset även om jag hoppats på att läsa lite mer. Det får dock bli imorn ist för nu ska jag sova. Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj vad du är duktig! Själv har man blivit en aning förslappad, men ska ta mig i kragen. Har tagit med mig en drös med böcker hem och det ska läsas hemma. Godnatt på dig! Vi hörs gums! Puss

2008-04-22 @ 23:30:06
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback