Tjejkväll

Datum:2008-04-03 Tid:22:29:56
Nu är jag hemma igen efter tjejkvällen på stan!
Sååå roligt var det.
Jag, Alexandra & Johanna var på stan ända tills butikerna stängde vid 21.
Sen gick jag hem från bussen på trötta fötter, ina pumps är inte snälla mot fötterna.
Speciellt inte när jag inte ahft dem på länge.
Vi började iaf kvällen på Rosalis Deli där vi åt & drack kaffe på maten.
Sen gick vi till Krämaren och gick runt där ett tag, hittade en del fint och köpte lite saker.
Sen gick vi vidare på stan och hann med en hel del även om mkt tid gick åt på Gina Tricot.
En favvo hos alla tre och uppenbarligen många andra med tanke på trängsel, kö och oordningen.
Men fick tag i en massa fina saker, listan på dem kommer upp imorn för nu är jag så trött.
Dessutom väntar N på att vi ska gå och lägga oss, är ju en dag imorn med.
Då väntar plugg, plugg & träning.
Hittade inga skor dock, men det får jag kolla på en annan dag.
Ska beställa ett par från Ellos, för de hade superfina jättebilliga skor.
Men nu ska jag sova.

God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Var det du som cyklade förbi mig i förmiddags?

2008-04-03 @ 22:40:34
URL: http://heymingla.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback