Torsdag

Datum:2008-04-10 Tid:13:14:10
image247
Bild cafe.se

Började dagen med en tur till gymmet med Johanna, sen var det fukost och seminarie.
Nu har jag hunnit med Sex and the City och lunch.
Dags för sektion två av dagen med andra ord nämligen att läsa rättsfall, välja ett och skriva ett rättsfallskoncentrat.
Eftersom att det rä uppgiften som går snabbast så ska jag göra den först för då har jag mer tid över till frågorna som kräver mer.
Hoppas på att hinna med att läsa en del i boken med, gärna läsa ut den men det är kanske mkt att hoppas på.
Får väl se hur allt artar sig.
Nu ska jag ta tag i pluggandet och diskandet tror jag, lika bra att komma igång.
Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: Snexig

Tack igen! :-)
Här ska städas snart.. sen måste jag äta mat (hungrig) Måste bara "släppa" internet först ;-)

2008-04-10 @ 13:44:51
URL: http://snexig.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback