Torsdag

Datum:2008-04-24 Tid:11:16:26
image277
Bild från lundlund.com

Skulle blivit en inlägg igårkväll men efersom att datan krånglade så blev det inget. Därför kommer även veckans låt idag ist. För att sammanfatta iårdagen kan väl följade sägas: satt och pluggade i solen precis som tidigare i veckan och även  igår fick jag lite färg på den lilla stunden. Sen blev det cykel till universitetet med ett snabbstopp hos Johanna innan träningen, afropowerdance var det. Igår var det dessutom med livetrummor, väldigt häftigt, mkt roligt och fantastiskt jobbigt. Så efter ett riktigt träningspass blev det till att cykla hem igen. Och som om ca 1,5 mils cykling och en timmas träningspass inte räckte så blev det lite magträning när jag kom hem med. Sen var jag orehört trött och ägnade kvällen åt att kolla på Sex and The City-avsnitt med N, tror vi kollade på tre eller fyra innan det blev dags att sova.

Idag har jag än så länge inte kommit längre än till att börja läsa och efetrsom jag känner mig både sliten och trött så tog jag en paus med lite kaffe och en titt på reklamen. Sen hamnade jag här igen ;) N är och hämtar bilen på verkstaden för de ringde innan och sa att den var klar. En klasskompis var snäll och körde honom dit så han slapp gå  (och jag slapp följa med). Känner mig lite ensam dock för om ngn timma så åker Alex & Johanna till Sthlm för ett par dagar och Alexandra har redan åkt hem, så vad helgenska bjuda på vet jag inte. Förmodligen inget men ändå. Förhoppningsvis så håller det fina vädret i sig så att jag kan sola lite mer, sen blir det väl till att träna och plugga förmodar jag. Kanske hittar på ngt ihop med, N & jag. Imorn är det fredag och imorn får vi pengar! Wieee, vad roligt det ska bli. Tror att jag ska sätta mig ner och göra en budget dock, för det är mkt som ska betalas den här månaden... Blir kankse inte så kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback