Tränings dags

Datum:2008-04-08 Tid:17:07:56
image239
Bild Cafe.se

Ska snart göra mig i ordning och åka till träningen. Har hunnit med mkt idag men tyvärr inte pluggat så mkt som jag hade tänkt... tar mkt längre tid att läsa boken än jag trodde men får läsa en stund när jag kommer hem med och imorn så borde jag vara klar sen. Hoppas jag iaf. Är så tråkigt väder också så jag tycker att man får noll inspiration till att göra ngt alls. Vill ha värme och solsken, inte gråmulet och kallt. Suck, det är väl dock bara att inse att det förmodligen dröjer tills det blir varmt igen. Fick ju en del dagar tidigare så får väl vara nöjda med det. i övrigt längtar jag fruktsanvärt tills vi flyttar till nya lägenheten och vi slipper våra grannar. Vi kommer väl visserligen bo med bara studenter men jag räknar med att våra väggar blir tjockare och mer välisolerade än de vi har nu. Igår vet jag inte vad granarna sysslade med men högljutt var det iaf. Ne, träning var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback