V Beckham

Datum:2008-04-25 Tid:12:54:59
image283
Bild från asos.com (nyhetsbrev)

Jag vill ha ett par färgade jeans eller egentligen så vill jag ha ett par röda, ett par gula & ett par vita... Fast när ajg såg Victoria i dessa blå så vill jag ha ett par sånna med... hoppas på att min trisslott är på väg snart (svarade på en undersökning och gjorde man det skulle man få en trisslott) och att det är en vinstlott. Tänk att vinna 25 000 i månaden i 25 år! Då skulle jag slippa ta lånet och ändå kunna spara pengar varje månad i mkt störreutsträckning än vad jag gör nu och ändå ha råd att uppdatera gadroben... Vilken drömmare jag är, det här rä dömt till att bli en besvikelse. Dock ser Vicktoria fantastisk ut som alltid även om hon skulle kunna få ett par kilo av mig, på så sätt skulle vi ju bli snygagre båda två. Kanske ska ringa och fråga om hon är intresserad!? Lite välgörenhet liksom...

Kommentarer
Postat av: Ida

då tycker jag att du ska skaffa ett par röda eller blåa, inte gula. om du inte är en av dom få lyckliga som inte ser ut som en kycklig i dom. men röda och blå jeans är skitsygga!
hopaps du har en bra dag!

2008-04-25 @ 12:57:53
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/

Postat av: Josefin

jag har både röda blå gula och gröna, hittade dem på bkibok för 49 kr styck för tre år sen. har sytt in dem lite där nere så de funkar hur fint som helst.

2008-04-25 @ 13:00:55
URL: http://www.jossefinast.com

Postat av: Johanna

Snygga. Ha en underbar fredag. Kolla in min blogg.

2008-04-25 @ 13:10:59
URL: http://framtidstankar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback