Veckans planering

Datum:2008-04-13 Tid:20:58:37
Måndag: Gymma med Johanna 7.30. Hem och äta frukost och senkolla igenom uppgiften och rätta den. Läsa rättsfallen till tisdagens seminarie och sen läsa klart specialprocessboken. Gärna hinna börja på Äktenskap, samboende och partnerskap med. Är det okej väder blir det promenad till kvällen med.
Tisdag: Föreläsning i arvsrätt 8-10. Juristmässan pågår under dagen i Forumhuset. Hjälpa Johanna med håret? Lunch i skolan eller hos Johanna ochs en seminarie 14-16 då jag ska lämna in mina uppgifter. Sen är det träning på kvällen, freepowerdance och jag funderar på om jag ska stanna i skolan eller hos Alexandra, hinner ju knappt hem emellan.
Onsdag: Morgonpromenad, fukost och sen pluggande. Ska hinna rätta och fixa med mitt rättsfallskoncentrat, läsa äktenska, samboende och partnerskap och på kvällen ska jag antingen gå på afropowerdance eller ta mig en promenad, men det lutar åt afron. Dock utan sällskap av tjejerna som inte är hemma.
Torsdag: Gymma med Johanna 7.30 sen äta frukost ihop och går på seminarie mellan 10-12. Hem och äta lunch och sen läsa klart äktenskap, samboende och partnerskap. Är det okej väder så blir det en promenad med.
Fredag: Morgonpromenad, fukost och läsning. 13.15-17 är det föreläsning i insolvensrätt och sen blir det till att ha myskväll med N tror jag, om ingen har ett annat förslag?!
Lördag: Tvättid, städning och promenad. Sen ska det även bli läsning av testamentesrätten är det tänkt. vad kvällen bjuder på vet jag inte, ngt kul med Alex och Johanna kanske? Får kolla vad de har för planer.
Söndag: Läsa arvsrätt, plugga inför måndagens seminarie och ut på promenad.

Om jag lyckas vara effektiv hela veckan kan jag ha hunnit läst ut alla kursböckerna men det är inget jag vågar planera för jag vet inte alls hur lång tid det tar att rätta och ändra i mina uppgifter och jag kommer bara bli sur om jag inte håller tidsschemat alls. Så vi får se helt enkelt. Hoppas iaf på en rolig, inspirerande och sund vecka. Sen kanske det blir lite lugnare ett tag när jag slipper koncentrera mig på att göra och lämna in uppgifter.

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja en av favorit filmerna :D

2008-04-13 @ 21:15:13
URL: http://musicofc.blogg.se

Postat av: Alexandra

Du får mer än gärna komma till mig på tisdag efter ditt seminarie! :) Din vecka verkar fylld med saker att göra. Själv är det ingen idé att jag gör en planering, får se vad vi gör i Warszawa men åhh vad jag längtar! :D Puss

2008-04-13 @ 22:38:57
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback