Veckans Rätt

Datum:2008-04-10 Tid:20:23:07
image248
Bild (inte på Passion, hittade ingen).

Skrev ju igår om boken jag fick när jag köpte kaffe på Hemköp. Fastnade för mkt i den och eftersom att veckans rätt kan vara allt möjligt som är ätbart så blir det Kaffedrinken Passion den här veckan. Kan tilläggas att jag alltså inte har gjort det här, men tycker ändå att jag tycker det verkar gott, vad tror du?

Ingredienser:
2 påsar Gevalia cappuccino
2 dl kall mjölk
2 passionsfrukter
is

Så här gör du:
Mixa cappuccino, mjölk och innehållet från passionsfrukterna och servera i ett glas med is.

Kommentarer
Postat av: S A R A

låter gott. eller nej fakstikt inte dricker nämligen inte kaffe =S ;P kram

2008-04-10 @ 20:25:05
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Postat av: Elin

ja jo... det avr ju tur, men den är helförsäkrad så om den hade ramlat hade jag plockat ut en ny utan att bli ifrågasatt... skönt med bra försäkring..

2008-04-10 @ 20:35:48
URL: http://prinsipesans.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback