Äntligen Fredag

Datum:2008-02-01 Tid:11:57:59
Idag är dagen då jag ska städa, plugga, tvätta och gå på bio.
Ja, egentligen träna men eftersom jag känner mig allmänt hängig så blir det inget med det.
Tvättiden har jag flyttat tills på måndag så inte heller det blir av men städa ska jag, betala några räkningar till och ikväll blir det bio med tjejerna. Vi ska gå på Juno, det ser jag verkligen fram emot! Honey är på väg hem med, så det är kankse bäst att sätta igång att städa innan han kommer hem. För övrigt så önskar jag att jag hade lika mycket fantasi som alla andra bloggare och framför allt att jag hade så mycket pengar att jag kunde köpa alla nya kläder, skor och väskor som jag så gärna vill ha. Att kolla på asos.com är som att be om problem och shoppingfeber. Men, jag kan inte få nog av deras grejer och om man inte har råd att köpa vad är då bättre än att kolla? Dom har skor som jag bara önskar att jag hade råd med. Någon som vet vad frakten kostar? Jaja, jag får fortsätta drömma medan jag städar, yipppie... Not. Menmen, bara att ta  tag i livet. 

 
 
Vill dem så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback