Föreläsning, Core & IKEA

Datum:2008-02-05 Tid:22:24:19
Tja, dagen började med att jag hade problem att komma ur sängen, jag var alldeles för trött.
Det slutade med att jag sov en timma längre än jag tänkt mig och sen lyckades Honey få upp mig.
Hann lugnt med både frukost och att göra mig i ordning innan vi begav oss till skolan.
Efter föreläsningen, som mest gjorde mig förbannad (se tidigare inlägg) så åkte vi till IKEA för att köpa lite saker som vi missade igår. Så nu är vardagsrummet helt annorlunda och jättefint. Hyllan från dagens runda är inte uppe än, men det kommer. Så nästa vecka ska vännerna komma hit och fika och se hur det blev. Det blir trevligt eftersom jag och Honey får roa oss själva i helgen när Johanna och Alex har besök och Alexandra åker till Karlstad, ja vi få överleva ändå helt enkelt ;) Har dock inte bestämt någonting alls som ska göras, så vi får se vad helgen kan ha att erbjuda. Dagen har i alla fall erbjudit ett Core-pass istället för vårt Freepowerdance som vi såg fram emot så mycket, tydligen var den ena instruktören på semester och den andra sjuk, typiskt, men så var det. Core var dock jobbigt och gav definitivt träning, men inte lika kul enligt mig. Samma sak gäller imorn, men vi får se om jag överhuvudtaget kommer ur sängen och hur det ska gå till, har en känsla av att träningsvärken kommer att vara enorm imorn. Nu ska jag gå och kolla hur allt blev när Honey nu är klar med det sista som han fixat, sen ska jag sova och låtsas som om jag kan fortsätta med det hur länge som helst, känner mig supertrött.

Tack mamma för kommentaren, och varför inte? Folk läser ju uppenbarligen min blogg.. Iaf några och jag skulle läsa din =). Saknar er alla där hemma!

Tack Johanna och Alexandra för trevligt träningssällskpa och för underbart rolig vänskap!

Nu, ska jag umgås med Honey och sova. Sweet dreams!

image17

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej vännen! Gud vilket jobbigt träningspass, men roligt dock! :) Ja, fasen vad bra GG var idag! Längtar till nästa tisdag redan, hehe. Men hoppas vi tar oss upp ur sängen imorn. Vi ses imorn! Puss o godnatt!

2008-02-05 @ 22:30:53
URL: http://alexandravickan.blogg.se

Postat av: Johanna

Godnattinatt. Sova kommer åtminstone inte jag ha några problem med, men att ta sig ur sängen imorgon bitti bli, som sagt, en annan femma. Stretchade lite mer hemma i duschen, allt för att botverka morgondagens smärta. Ses imorgon :D

2008-02-05 @ 22:53:03
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback