Planering

Datum:2008-02-17 Tid:22:15:46

Jag har faktiskt gjort ett seriöst försök att strukturera upp min vecka och mitt pluggande men det är svårt. Speciellt den här veckan när vi ska åka hem, för då vet jag aldrig vad som är rimligt att anse att jag borde hinna med. Men, jag hoppas på magiska kraftter från och med nu så att jag kan klara av allt som jag vill och ska göra. Får väl se hur det går, men min vecka kommer se ut ungefär som följande, med reservation för vissa ändringar ;)

Måndag: Gymma 7.30 med Johanna, hoppas på extra jobbigt för det behöver jag. Sen ska jag handla lite på vägen hem och därefter ska jag läsa på inför seminariet på tidsag och skriva mitt rättsfallskoncentrat till PM:et. Hinner jag ska jag även läsa lite till i Fastighetsköp, den ska läsas ut även om jag måste läsa om den. Måndagar är ju dessutom min tv-kväll så det blir Design: Simon & Tomas, CSI:NY & Shark.

Tisdag: Mellan 10-12 har jag seminarie. Därefter väntar Fastighetsköpsboken och Freepowerdance passet klockan 18.15. På tv går Gossip Girl, som jag självklart måste se!

Onsdag: Jag måste städa, packa och börja läsa köprätten. Kvällen bjuder på Afropowerdance 18.15.

Torsdag: Det är föreläsning i Rättshistoria mellan 10-13 sen är det time to go home! Ska åka ham till familjen. Troligen inget plugg alls den dagen.

Fredag: Vi ska fira systeryster med släkten, alltså måste jag ha klämt in ett shoppingbesök under veckan för att köpa hennes present. Ska hinna med en promenad, kankse sett besök hos Tant A & lite läsning med.

Lördag: Tillbringas nog med N:s familj, lite hemmamys tror jag, om vi inte vill följa med syrran & hennes vänner ut & fira. Även här får det bli promenad, kanske ett besök hos Evelina & Anders, samt hämta grejer hos Henning??? Ska väl försöka hinna med att läsa med.

Söndag: Vi ska äta middag med Farmor på Kinan, hon ska bjuda hela familjen eftersom hon fyllt år. Sen bär det hem till örebro igen och det blir väl till att fylla på kylskåpet och packa upp tror jag bestämt.

Ungefär så ser veckan ut, ska väl hinna med lite av både det ena och det andra, men det är så svårt att veta hur allt blir när man åker hem, för det blir aldrig som jag har tänkt. Ska komma ihåg att ringa och kola med Eve & med Henning, hoppas på att kunna träffa dom. Måste hinna med att köpa syrrans present med, börjar bli i sista minuten jag vet, men jag snålar in i det längsta bara för att jag vet att det snart är löning igen, och jag jobbade ändå lite i Januari så då får jag ngra kronor som täcker upp presentinköpet, smart va?! (Mer sorgligt troligen men studentlivet är som sagt inte fett och syrran fyller ju ändå 18). Ser att min planering börjar likna Johannas, förlåt! Kan väl bara säga att det är du som har gett mig tillbaka min inspiration till att planera igen, vem vet jag kanske kan betala tillbaka genom att få dig att följa din planering?! Brukade ändå vara rätt bra på den delen förut, när jag hade både MVG i planering & att följa den ;) Naj, dags att sova tror jag, har börjat bli tröttare och tröttare och just nu är jag på väg att somna framför datan. Nattinatt, Sweet dreams my friends.


Kommentarer
Postat av: matea

åh neej du skulle aldrig tipsat om den sidan, jag blir galen. dom har ju sjukt snygga skor! :D & dom va ju mkt billigarem vilket är livsfarligt. men tack för tipset nu börjar jag nätshoppa till tusen :D kram!

2008-02-17 @ 22:47:27
URL: http://ppaltkoma.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback