Vårkänsla

Datum:2008-02-11 Tid:17:23:09

Allt mitt gnäll och alla önskningar om vår har gett resultat och besannats dagen till ära.
Idag sken nämligen solen över Örebro och gav mig en ljus tillvaro.
(Synd att den inte gått upp när jag egentligen skulle gått upp och sparkade iväg mig till gymmet som jag aldrig tog mig till. Fast det är väl lite mycket begärt av solskenet kanske). Tyvärr blev det alltså inget gympass idag, jag sov dåligt och vaknade med huvudvärk och illamående. Å andra sidan efter att ha sovit em timma till så gick jag upp, åt frukost till ett Sex and the City-avsnitt och läste sen ut Retorikboken. Där efter har jag hunnit dammsuga lägenheten, troka golvet i köket och sovrummet och varit ute på en promenad med Honey. Väldigt skönt väder, med solsken och en frisk klar luft. Underbart skönt och välbehövligt. Under kvällen ska vi gå igenom diskussionsuppgitfen och rättsfallen inför morgondagens seminarie och sen blir det TV och Pizza (inte på min begäran men å andra sidan så får man väl fuska ibalnd väl? Honey har ändå känt sig lite hängig så jag intalar mig att det är för hans skull, om inte annat av anledningen att jag egentligen inte är så stort fan av pizza...). Måndagar är ju min helkväll med bra serier, från klockan 19 till 23 kan jag sitta bänkad framför TV:n konstant, minus halvtimman mellan 19.30 och 20.00 och reklampauserna för dom brukar gå till kaffe/thé påfyllning eller ngt annat.

Men min TV-kväll ser ut så här iaf
:

2900 Happiness kl. 19.00 på 3:an
Design: Simon & Tomas Kl. 20.00 på 3:an
CSI: NY kl. 21.00 på 5:an
Shark kl.22.00 på 3:an


Kommentarer
Postat av: Johanna

Synd att du inte var med ikväll. Men köp/låna boken å läs vetja :D Ses imorgon i teknikhuset. Många kramar

2008-02-11 @ 21:23:42
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback