Överlycklig

Datum:2008-01-21 Tid:23:30:36
Måste bara skriva det här, bara måste! Jag är sååååå glad att det blev Örebro, att min älskade Honey står ut med att bo ihop med mig, att Johanna heter samma som jag och trots att vi aldrig träffats innan första dagen på juristutb så känns det som om vi höpr ihop, är så glad att Alexandra finns och livar upp stämmningen och att ni båda finns till vid alla möjlilga tillfällen!  Ni är precis vad jag behöver för att inte sjunka alltför långt ner i någon djup sörja! Måste erkänna att Johanna inspirerade till det här inlägget, men ändå, kändes det rätt att skriva det här. Imorn är det nya tag, en ny termin, en ny kurs och satsning mot ett hälsosammare liv och vad kan vara bättre än att dra med sig två underbara tjejer in i kaoset?! INGET! Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens dramatik. Sweet Dreams my friends =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback