Måndag, en dag fylld med regn & åska

Datum:2008-06-30 Tid:11:03:09
Vaknade av klockan när N skulle upp. Insåg snabbt att det både vräkregnade och åskade. Vet inte när jag vaknade på morgonen och det åskade sist. Hur som helst så ledde det till att jag inte gick upp när jag skulle, för någonstans så var det inte alls lockande att stiga upp och ta tag i mitt liv. Så jag låg kvar till 9.30 innan jag segade mig upp. Sen dess har jag bara ätit frukost och klätt på mig, inget stressande idag alltså. Inte än iaf. Syrran ville kankse åka till Lager 157, får se hur det blir för planerna har kastats om lite och hon har mammas bil vilket innebär att mamma ska till stan i eftermiddag istället för som planerat på förmiddagen. Menmen, vi märker väl hur det utvecklar sig. Tror att jag ska kolla med Tant A om hon hinner klippa mig idag, vore trevligt med tanke på hur mitt hår ser ut förtillfället. Skulle behöva göra ngt åt färgen med men det får bli efter att jag fått lön. Nu är jag lite rädd om pengarna för jag vet inte hur det blir än med helgen och nästa helg och så där. Annars jobbar vi så mkt att det knappt märkas att vi inte har så mkt pengar och det är tur det. Tror jag ska slå A en signal, får se om hon är hemma eller ej.


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback